Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

Γύρω μου οι άνθρωποι Σ' έχουν ξεχάσει...


Γύρω μου οι άνθρωποι Σ' έχουν ξεχάσει...

Φτιάχνουν θρόνους και ψάχνουν για το βασιλιά.

Ο Χριστός λεν πως είναι για τις εκκλησίες

μια εικόνα του τοίχου, μια νεκρή ζωγραφιά...

Γύρω μου οι άνθρωποι Σ’ έχουν ξεχάσει...

Ψάχνουν την ευτυχία στα πολλά τους λεφτά.

Και μοιράζονται τίτλους και ψηφίζουν ηγέτες

μα το δρόμο δε βρίσκουν, γιατί Εσύ είσαι μακριά...

Γύρω μου οι άνθρωποι Σ’ έχουν ξεχάσει,

μα μια ελπίδα τους μένει θα την πω δυνατά:

Ο Χριστός είναι Εκείνος που στον κόσμο θα φέρει την αγάπη 

που λείπει και τη λευτεριά!...

Πώς να Σε δω; Βασιλιά ή φτωχό;

Δάσκαλο; Κρεμασμένο ληστή;

Σε μια παλιά εποχή;...

Ή όπως είναι η αλήθεια που ζω;...

Σύντροφο, φίλο μου, Θεό!...


Γύρω μου οι άνθρωποι Σ' έχουν ξεχάσει...
Στίχοι ~ Μουσική: Ιωάννης Φεργαδιώτης



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Share this

Εναλλακτικές αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...